wtorek, 21 grudnia 2010

Na chwilę obecną nie marzę o niczym innym, jak tylko i wyłącznie strzeleniu sobie kulki w łeb. 
Czuję, jak depresja przejmuje nade mną kontrolę. Jak odchodzą ode mnie wszelkie chęci. Jak w głowie kłębią mi się klatki wspomnień. Kurwa mać! Zabijcie mnie, zabijcie do jasnej cholery!Oszczędźcie mi tych wszystkich cierpień, proszę... 
Straciłam kawałek swojego życia, teraz zajmuje się nim kto inny. Nie wiem czy to dobrze, napewno nie dla mnie.Nie potrafię zapomnieć...
' Jestem zazdrosna o każdą dziewczynę, którą kiedykolwiek przytuliłeś, bo przez jeden moment miała w ramionach cały mój świat ."
Cały mój świat, który nagle przejął ktoś inny. Nie miałam siły walczyć, nie potrafiłam. Jestem zbyt malutka,zbyt słaba żeby komukolwiek się postawić. W wyniku tego straciłam coś, co było dla mnie jedną z najważniejszych rzeczy na świecie. 
Nie wiem co mogę Ci powiedzieć. Że będę tęsknić ? Po co ... Nie sądzę aby cię to interesowało.
Masz tam przecież obok swoje blond szczęście.
Oby ono dało Ci więcej niż dałam Tobie ja.Ja dałam ci serce,najwidoczniej to było za mało.
Nie zapomnij o mnie tylko ...
na zawsze twoja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz