niedziela, 22 kwietnia 2012


Każdy z nas stwarza pozory, nosi maskę, wciąga się w grę zwaną potocznie życiem. Już mnie to nie bawi, w tym czymś zgubiłam już samą siebie i tak na prawdę nie mam pojęcia kim jestem.Kiedyś byłam silna, walczyłam, chciałam pokazać,że nie jestem taka słaba,jaką się wydaję. jakoś nie wyszło. O ja naiwna. Po raz kolejny nie potrafię zebrać myśli w jedną całość i napisać coś sensownego,żenujące. Chyba mam przepalony mózg, trzęsę się i mam stany lękowe, choć tak na prawdę nie wiem przed czym. Dość nieprzyjemna sprawa. Znów opieram się o parapet,dopalam papierosa(który to już dzisiaj?) i zastanawiam się nad sensem własnej egzystencji. Pękający ból w sercu, nie potrafię się skupić. Wszystko rozdziera mnie na miliardy kawałeczków. Przyjdź po mnie, pomóż się pozbierać z tej porażki. Który to raz poniżam się, upokarzam przed tobą ,okazując własne słabości? I mimo Twoich zapewnień,że jest inaczej,wiem ,że masz mnie za skończoną idiotkę. I w zasadzie jakoś bardzo mnie to nie dziwi. Jak daleko można zabrnąć w innego człowieka? Dlaczego niektórzy tak mocno uzależniają? Czemu nie potrafię wyobrazić sobie życia,bez Ciebie obok? Od prawie 3 lat siedzisz w mojej głowie, i nie chcesz wyjść. W snach widzę Cię prawię codziennie. I przez to chcę mieć Cię przy sobie dłużej, bardziej,mocniej. Bądź-tak łatwo to powiedzieć... Trudniej zrobić,nie? A przecież obiecywałeś ,że nie znikniesz z mojego życia, będziesz wiecznie. Przykre trochę

5 komentarzy:

  1. wszystkie swoje problemy mogą skomentować 'bóg wie, co dla mnie dobre, bóg robi wszystko, by żyło mi się jak najlepiej'. tyle, że niektórzy zaczynają się zastanawiać nad tym wszystkim, rozkładać na części pierwsze, tak jak Ty, czy ja, i tak oto powstają ateiści.

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy zaczniesz wierzyć, wszystko stanie się takie proste, masz na kogo/co zwalić całe zło i koniec. poza tym, zastanówmy się - wierzący idą przez życie na ślepo, zwłaszcza w tematach religijnych, bo wierzą w coś, co mają nadzieję, że istnieje. wolne żarty..

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNAAAA FRYTKOWNICA, hahah i wspominając o ostatniej rozmowie na religii, stwierdziłam że lepsze zdjęcie jest to "bez majtek" <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry blog. od razu mi się spodobał jak na niego trafiłam! :) obswrwuję rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń